De afgelopen periode hebben we ons platform doorontwikkeld op het vlak van:
- veiligheid (certificering en installatie van DigiCert op onze vertelpunten);
- toegankelijkheid (behalen van WCAG AA, dit betekent dat we in staat zijn vertelpunten te maken die maximaal toegankelijk zijn).
De komende tijd werken we aan onze:
- positionering en dan met name gefocusd op Linkedin;
- branding/huisstijl.
We worden ondersteund voor onze positionering door medewerkers van Trive Technology. Voor aanpassing van branding en huisstijl worden we ondersteund door Vera Warmsteeker van Angoan.
Veel dank gaat uit naar onze stagiare Mirjam van Dijk die door haar afstudeeronderzoek Communicatie zichtbaar heeft gemaakt waar we als StoryConnect kunnen doorontwikkelen. Als onderdeel van haar onderzoek werden voor ons 2 belangrijke persona’s geinterviewd: de beslisser en de beïnvloeder. Oude en huidige klanten werden geïnterviewd.
Persona “de beslisser” is als volgt omschreven: Een bestuurder in de leeftijd tussen de 40 en 60 jaar. HBO of WO geschoold. Deze bestuurder zit met een complex probleem en zoekt naar een oplossing.
Persona “de beinvloeder” is als volgt omschreven: Een medewerker binnen een organisatie op korte afstand van de bestuurder. Deze persoon is enthousiast over “evalueren, leren en verbeteren door verhalen” en heeft hierover contact met de beslisser.